מתי לשלוח הזמנות לחתונה

מתי לשלוח הזמנות לחתונה


נוסף לפני 8 שנים | 0 תגובות
מתי לשלוח הזמנות לחתונה

מתי לשלוח הזמנות לחתונה לאורחים

 

 

למרות שאנו כבר עמוק בעידן הטכנולוגיה וההייטק אנשים עדיין מצפים להזמנה מעוצבת ומהודרת שעשויה מנייר ייחודי , כזה שניתן לתלות על גבי המקרר ולשרוק מהתפעלות על ההשקעה הרבה של בני הזוג בעיצוב הייחודי ובטעמם האישי. גם אנשים ממוצעים שאינם יוצרים הזמנות לתפארת נתקלים בצורך לשלווח הזמנות לכל יקיריהן למרות שלחלקם הגדול איננו יודעים את הכתובת. 

היערכות לשליחת הזמנות לחתונה

תהליך הבירור של הכתובת הנוכחית והתחושות האי נעימות של בירורים אילו לשני הצדדים גורמים לכם לחשוב פעמיים לפני שעונים לשיחה או מטלפנים לחבר רחוק איתו לא דיברתם מזה כמה שנים. הבירורים היום נעשים באמצעות הפייסבוק או קבוצות וואטסאפ בניסיון נואש להשיג מספיק אורחים צעירים לחתונה כלומר מספיק רוקדים פוטנציאליים דבר שלרוב נעשה על גבי הפייסבוק בו שולחים הודעה מתחנפת ומיותרת לאורחים הפוטנציאליים.

לרוב נבצע את הבירורים במהקדם האפשרי כדי שנוכל לקבל הערכה לכמות המוזמנים הרציניים שנזמין וכמות ההזמנות שעלינו להדפיס עבורם. מומלץ להתחיל בהכנות להדפסת הזמנות לפחות שלושה חודשים קודם לחתונה עצמה מאחר ולוקח זמן לעצב, להדפיס, לקפל ולשלוח אל כל אותם מאות מוזמנים שנמצאים במקומות שונים בחייהם ועליהם להודיע למעסיק על כוונתם להשתתף במאורע או לחלופין לדאוג לבייביסיטר עבור הילדים. כאשרא מדובר בצעירים חשוב עוד יותר לשלוח את ההזמנה בזמן מאחר ורבים נוהגים לטוס לשנת עבודה בחו"ל או לטיולים של אחרי צבא וכו..

בעיות נפוצות בהדפסת הזמנות לחתונה

בתי הדפוס עמוסים בעבודות שונות ואמנם נכון שהם רוצים עבודות דפוס לחתונות דבר שמאפשר להם רווח נאה אך זוגות המתעניינים בהזמנה הם עדיין לא ליבת העסק ולכן הם ישקיעו בכם מאמץ מוגבל. ייתכנו מקרים בהם בית הדפוס לא הבין אתכם כשורה ויתקבל מוצר אליו לא התכוונתם ובמקרים אילו יהיה עליכם לחכות מספר ימים נוספים בכדי להדפיס שוב את כמות ההזמנות שביקשתם מחדש.

לאחר שקיבלתם את ההזמנות והכנסתם אותם אל תוך מעטפות של אולם האירועים ייתכנו תקלות נוספות בתהליך השליחה מאחר ודואר ישראל לצערנו לא ידועים באחריות רבה והם נוטים לאבד הזמנות או לצאת לשביתות ארוכות שבהחלט יכולים לגרום לעיכובים משמעותיים בקבלת ההזמנות דבר שמחייב אותנו בלקיחת מרווח ביטחון וגם במקרים בהם יש עיכוב ההזמנה אכן תמסר בזמן. אפשרות נוספת היא לשלוח את המעטפות בדואר רשום אבל יש לכך השלכות מבחינת העלות.

לאחר תקופה סבירה מומלץ לפנות לכל אותם אנשים שהזמנתם כדי לוודא קבלת ההזמנה את כוונתם להגיע לחתונה, מוזמנים שמציגים לכם תירוצים באופן מיידי אינם מתכוונים להגיע ומומלץ להתייחס אליהם כאל תשובה שלילית וכל השאר יגיעו בסבירות גבוהה. כדי להימנע מטעויות מומלץ להוסיף אפשרות לאישור הגעה באמצעות כתובות דוא"ל ומספרי טלפון לשיחה או להודעת טקסט דבר שיאפשר לכם מעט יותר רגיעה בהגעתם של המוזמנים המאושרים.

מה המחיר להדפסת הזמנות לחתונה?

כמו בכל התחומים הנוגעים לחתונות המחירים מזנקים ברגע שבעלי בית הדפוס שומעים את בקשתכם. ניתן לעקוף בעיה זו על ידי בקשת הזמנה של נייר מט באיכות גבוהה עם הדפסה עליו בגודל שמכיל את כמות ההזמנות שלכם. לאחר קבלת הצעת מחיר על חומרי הגלם יחד עם עלות ההדפסה יהיה קל עבורכם לחשב את המחיר הלגיטימי לתשלום בעבור כמות ההזמנות הרצויה.

מחירי הדפסת ההזמנות לחתונה משתנים בהתאם לכמות ההזמנות המוזמנת אם זאת יש מחירים עקיפים כמו עיצוב ההזמנה ומעטפות יוקרתיות שעולות כסף ללא הקשר לכמות. מחיר טוב ל300 הזמנות ינוע בין 300-600 שקל - עלות זו משקפת 1-2 שקלים להזמנה. כאשר יש מקומות בהם הדפסת 300 הזמנות יעלו לכם עד לסכומים של אלפי שקלים. יש לשים דגש לרמת הגימור של הנייר וטיבו ולא כל מחיר מפתה אכן שווה ערך. 

נוסף על ההזמנות לחתונה בעדות המזרח נהוג לצרף הזמנות לחינה שגם הן עולות סכום נאה להדפסתם אך נמוכים בהרבה מההזמנה מאחר והן לרוב קטנות יותר ונעשות בשימוש עם שאריות הדפוס של ההזמנות הראשוניות. בחלק מהמקומות ניתן לקבל כמות הזמנות לחינה בחינם במידה ואתם רוכשים מספר גדול של הזמנות איכותיות ויקרות. 

שליחת הזמנות לחתונה בדוא"ל או בוואטסאפ

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות עושים שימוש באפליקציות ייעודיות שעושות עבורם סדר בבלאגן, נוסף על כך רבים עושים שימוש בוואטסאפ לשליחה לחברים איתם לא דיברו שנים או לחברים בהם אין רצון להשקיע מאחר וסיכויי הגעתם לחתונה נמוכים ממילא אך יש לזכור שההרגשה אינה אותה הרגשה ואין אישיות או רגש כלל בקבלת מסרון הזמנה או אף דוא"ל המכיל את צילום ההזמנה המקורית - זה פשוט לא עובד.

מגרעה נוספת שיש בשליחת הזמנה דרך הדוא"ל היא בעובדה שרבים מהמוזמנים עדיין לא יודעים לעבוד עם מחשב. אורחים מבוגרים ואנשים רחוקים שאין לכם את כתובת הדוא"ל שלהם מונעים מאיתנו את היכולת למעבר אל חיק עולם הדיגיטל. מתפתחות עם השנים אטרקציות שונות ושיטות למשלוח בזול של הזמנות ומומלץ לבדוק את אתרי ההזמנות באינטרנט שמאפשרות יצירה והדפסה של הזמנות עם התאמה אישית בקלי קלות ובמחירים נמוכים בהרבה.

לסיכום, קחו מרווח זמן ראוי קודם לחתונה. עשו שימוש עם כל כלי דיגיטלי שמחליף או משפר את החוויה של ההזמנות אך דעו שאין פתרון להזמנה מנייר שאליה התרגלנו ועליכם לשלוח גם אותם מתוך כבוד לאורחים.



לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..