שכירת דירת סאבלט לכמה ימים לאחר החתונה

שכירת דירת סאבלט לכמה ימים לאחר החתונה


נוסף לפני 8 שנים | 0 תגובות
שכירת דירת סאבלט לכמה ימים לאחר החתונה

עולם החתונות מתחלק לרוב לשניים, אילו שאוהבים את החגיגה ואת הטררם כלומר נהנים מהרגע ופשוט זורמים עם הקטע ויש את הזוגות המבוגרים יותר שרק רוצים שהאירוע ייגמר כדי שיוכלו לשבת מעט בשקט מחובקים, להינות מהרגע ולחזור לחיים האמיתיים שלהם יחד. בעוד הזוגות הצעירים בורחים לירח דבש של כמה שבועות במדינות המזרח או בבטן גב באירופה הרי שזוגות מבוגרים מחפשים מרגוע. 

שכירות דירת סאבלט לשבוע החתונה

 

 

לינה במלון אינה אופציה טובה עבור כולם ושבוע נופש בו מישהו דואג לכם ומסדר לכם את המיטה וכמובן אוכלים בחדר אוכל מרגיש לעתים תעשייתי ומעצבן. לאחר אירוע רועש הכולל לחצים רבים, ספירת מתנות, מימון האירוע ועוד כל מה שבני הזוג רוצים זה לשבת ולנוח ועדיף במרחק מה מהבית וזאת כדי שלא ישאבו היישר חזרה לחיי היום יום בעבודה ובחיי החברה שאליהם הם הורגלו.

שכירות של דירת סאבלט היא פתרון נהדר! דירת סאבלט היא בעצם שכירות משנה קצרת טווח וכיום יש מבחר עצום של דירות מסוגים אלו שמיועדים אמנם בעיקר לתיירים אך כמובן שגם אתם יכולים להינות מהם. מחיר דירת סאבלט זול משמעותית מלינה במלון ומאפשר לכם לבחור מיקומים שכלל לא חשבתם שאפשרי לקבל ובסופו של דבר תיהנו משקט ורוגע ובו בזמן תתרגלו לעשות דברים יחד - כן גם הגבר יכול לבשל :)

בגלל שיש הרבה חאפרים בתחום בכל זאת מומלץ להיזהר ולהיעזר בחוזה סאבלט שניתן להורדה ולשימוש מיידי. לאחר שתהיו רגועים תוכלו להינות משבוע של שקט מול הים בתל אביב או באשדוד לצד השכרת דירה על הכרמל או בעכו העתיקה לפי טעמכם האישי. אתרים כמו Airbnb מאפשרים לכם לחפש סאבלטים בכל חלקי הארץ במאמץ מינימלי ובידיעה ברורה של מה אתם מקבלים.

באופן אירוני פתרון חדשני זה שנמצא בשימוש של צעירים בעיקר מתאים במקרה זה דוווקא למבוגרים שביננו. מצד שני כמובן גם צעירים שטסים לחו"ל לירח דבש יכולים לשכור דירת סאבלט בכמעט כל עיר בעולם ולהינות ממחירים שפויים יותר ואולי אף להאריך את תקופת ירח הדבש בעוד כמה ימים או שבועות. שכירות משנה מסוג זה מוגבלת לאחרונה בערים מסוימות בגלל התחרות שהיא יוצרת למלונאים שמצידם דורשים מהרשויות להגביל את השירות החדש. 

השכרת דירת סאבלט מפנקת לחתונה

בבחירה של דירס סאבלט חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים ולהגבלות השונות שיש מצד בעלי הדירה ולכבד אותם כדי שלא יפגעו מכם. בעלי דירת סאבלט שישמע שאתם זוג נשוי שמגיע היישר אליהם כדי לנוח ידע לתת לכם את המקום ואת השקט ואולי אף יפזר לכם מעט שוקולדים וברכה אישית - מדובר באירוח בסגנון משפחתי יותר עם חמימות אנושית ולא רובוטיקה של בתי מלון ולכן מובטח לכם חוויה נעימה ומרגיעה כחלק מהחזרה לעולמכם האמיתי.

את דירת הסאבלט רצוי לשכור בטווח מסוים מן אולם האירועים שיאפשר לכם להגיע למיטה מיד לאחר האירוע בקלות ובמהירות - במקרים בהם החתונה מתקיימת בעירו של אחד מבני הזוג הרי שהפתרון הופך למשמעותי עוד יותר וכדאי לאתר סאבלט שבמרחק הליכה מהחתונה - מדובר בחוויה מיוחדת כאשר אתם חוזרים יד ביד מאולם האירועים ברגל אל דירת המנוחה שלכם כאשר כל הסובבים אתכם בדרכם הביתה ואתם בטוחים ורגועים שמחכה לכם שבוע רגוע ושליו ללא טרדות וללא מחשבות על הוצאות מיותרות



לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..